گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!
گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!

حرف دل من

من اینجا بس دلم تنگ است 
و هر سازی که می بینم بد آهنگ است 
بیا ره توشه برداریم 

قدم در راه بی برگشت بگذاریم 


حرف دل من :  هیچوقت فکر نمیکردم به اینجا برسی که اینگونه با من رفتار کنی...من خودم را بارها برایت شکستم و تو باز بازی مصنوعی خودت را رو میکنی...تا کی طاقت تحمل بازی های تلخت را داشته باشم نمیدانم!!!ولی میدانم روزی که واقعا تو را از دلم جدا کنم , تو میمانی و  غرور بی ارزشی که ریالی دیگر ارزش ندارد تا به اینجا من خریدار بودم و خدا داند بعد من کی شود دزد گردنه..!  

اما حال الان من هنوز دلتنگی است و زخم های که به من میخورد,دردناک...نمیدانم چرا با این همه نامهربانی تو هر وقت خواستم نفرینت کنم زبانم بند آمد و به جای آن شبها برای تو و خانواده ات دعا میکنم؟!در صورتی که تو داری و من ندارم!اینست تناقض زندگی حال ما...

ولی میدانم هر امری حدی دارد...دلم برای آن وقت که تنها شوی میسوزد! درد من گرفتاری تو در دستان دیو صفتان زبان باز است...

در هر صورت امیدوارم زود از بازی مصنوعی خودت خسته بشوی , و همانطور که همیشه در دلم گفتم خدا پشت و پناهت باشد




نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:30

to hich vaght dar morede man khub fek nakardi to ta inja umadi nakhasti mano bebini inaram begu to alanam fek mikoni badam bashe migi mano dust dari migi eshteba kardi ba pedar madaret biya bebinamet hala miyai???????

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:33

dust dari hamye hagho be khodet bede man hichi nemigam to badtar az ino gofti ghalabam ke na vojodamo nabod kardi hich kodom in harfaro hich vaght pishe khodam nazadam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد