گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!
گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!

خدا صدا میاد ؟؟!!

سلام به همگی مخصوصا به تو 

اولا عید رو به همتون تبریک میگم...ایشالا هیچ کسی به خاطر نداری تو این وقت شرمنده نباشه... 

برای اولین باره که دلم یکی رو اینجوری میخواد!همیشه اگه اون چیزی رو که نداشتم و گیر نمیآوردم خوب حسودیم میشد اما برای این یکی فرق میکنه نمیدونم اما وقتی فکر میکنم اگه نتونم هم بدستش بیارم باید باید یکی از من بهتر اونو داشته باشه بس...نه هر کسی! انقدر تو این زمونه آدما عوض شدن که هر لحظه دلواپسشم !یکی که واقعا بفهمدش..نمیخوام اذییت بشه دلم و فکرم هر دقیقه به اونه!

البته منم به این راحتی دست بر نمیدارم اما چرا دنیا با من لج افتاده,نمیدونم! 

خدایا فقط یه فرصت یا یک راه...به کی جز تو رو بزنم!!خودت میدونی چقدر صدات میکنم..خسته شدم.....  

انگار صدام بهت نمیرسه؟؟گفتم تو وبلاگم بگم شاید فرجی شد!