گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!
گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!

عکس

الان از پشت بوم خونمون , دیروز هم از حیاط خونه عکس گرفتم!نکته اش اینجاست که هر روز اینجا یه رنگیه..!!! 

 

 


یه عکس خیلی جالب!!!

گوشه چشماتون رو بکشید! عینه این چینی ها , بعد به عکس نگاه کنید!!


دیگه ما اینیم دیگه

یه کم فکر کن

اگه دو نفر را همزمان دوست داشتید,نفر دوم را انتخاب کن!! 

چون اگه نفر اول را واقعا دوست داشتید,هیچ وقت به نفر دومی فکر نمیکردید! 

جانی دپ  

 

 

because if you...

اگه دو نفر را همزمان دوست داشتید,نفر دوم را انتخاب کن!! 

چون اگه نفر اول را واقعا دوست داشتید,هیچ وقت به نفر دومی فکر نمیکردید! 

جانی دپ 

چند تا نابغه

( آزمون  ارشد  )

  این یکی هم از اردو برای همایش ژئوماتیک91 و نمایشگاه کتاب بود که ترکوندیم

میجنگم حالا هر چی بشه

گفتم یه شعری تو اتوبوس گفتم ....

حالا اونو گذاشتم با گیتارم با صدای خودم خوندم و زدم فقط قبلش بگم به خاطر اینکه یه کم مریضم و صرفه میکنم مجبور بودم صدام رو بالا نبرم در ضمن با گوشی ایم ضبط کردم پس دنبال کیفیت بالا نباشین.   

  

 دانلود DOWNLOAD

  

من برگشتم

دی دییییییییی  

من برگشتم   

به خودمم ربط داره چه اتفاقی افتاده برام. 

البته تو اتوبوس وقت برگشت مغزم یه کم تراوش کرد یه شعر گفتم 

حالا شاید افتخار دادم اونو گذاشتم تو وبلاگ 

پس تا بعد 

علی یارتون 

 یه نکته که یادم اومد , امشب که میخوام دعا کنم , اختصاصیه ! اما نه برای اونیکه هممون میدونیم! برای کسی که خودمم ندیدمش , اینبار فقط برای اونه , امیدوارم حالت خوب بشه و مطمئنم میشه

راستی ولایت امام زمان مبارک