گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!
گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!

باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی

چه حرف بی ربطی است که مرد گریه نمی کند

گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی...

راستش نامردیه یه طرفه حرف بزنم...هیچ وقت بدی به من نکرد,اما مثل من  برام زحمت نکشید , ولی هیچوقت تو حرفام نمیخواستم ناراحت بشه!اما بلد نبودم چطور حرف بزنم! عوضش این بار آخر خوب جوابمو داد, تلافی همه حرفای نگفتشو هم جبران کرد.

خیلی راحت دیگه جوابمو هم نداد تا حداقل یکم توضیح بدم,من سعی خودمو کردم معذرت بخوام اما انگار دوست داره من خورد بشم!

خب روزگار همینه دیگه...

اما هیچوقت ازش ناراحت نیستم!قلبم شکست ,ولی رسم...این نیست

هر جا که هست همیشه موفق باشه به خصوص سلامت و شاد شیطون


فقط امیدوارم اگه کسی قراره جای من باشه ,یه آدم باشه
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:34

آقا مانی یه طرفه نمیشه حرفی زد!اما با این حرفایی که زدی مشخصه دوستش داشتی ولی نتونستین باهم کنار بیاین!
از نوع حرفات مشخصه چه آدمی هستی
همین که همچین اخلاق گلی داری مشخصه تو واقعیت اون باخته نه تو ...دقت کن اون به خاطر یه حرف اینطور باهات برخورد کرده !
این هم میگذره...عوضش تو یه تجربه بزرگ پیدا کردی و اون تو رو گم کرده! و خدا میدونه جایه تو کی گیرش میاد!؟
موفق باشی

مرسی محمد جان ..اما میدونم منم مقصرم

سجاد یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 http://www.forum.no1-phone.ir

سلام وبلاگ جالبی دارین..:)
ممنون میشم به انجمنم سری بزنید و توش عضو شین http://www.forum.no1-phone.ir
:)

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد