گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!
گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!

میجنگم حالا هر چی بشه

گفتم یه شعری تو اتوبوس گفتم ....

حالا اونو گذاشتم با گیتارم با صدای خودم خوندم و زدم فقط قبلش بگم به خاطر اینکه یه کم مریضم و صرفه میکنم مجبور بودم صدام رو بالا نبرم در ضمن با گوشی ایم ضبط کردم پس دنبال کیفیت بالا نباشین.   

  

 دانلود DOWNLOAD

  

نظرات 3 + ارسال نظر
romina سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 http://lost-angel.blogsky.com/

نه بابا
شماهم ؟؟؟؟؟؟؟

باحال بود
مرسی

لذت بردم


اوهوم
مرسی گوشاتون قشنگ میشنوه

لیا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:01

ببخشید سرفه درسته بازم ببخشید

ببخشید
فکر کنم راست میگی

رهگذر چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:15

جالب بودشعرش از خودت بود؟! راست بگو
برای کی خوندی؟!
بعضی از جاهاش ایراد داشت,مثلا گفتی تو تیک بزن یعنی چی؟
بعدشم یه جا میگی کنار میرم یه جا میگی میجنگم یه جا هم میگی خوش به حاله کسی که تو رو میخواد داشته باشه!!چرا انقدر تفاوت

اگه خدا بخواد بله
دیگه دیگه...
خوب اونکه باید بدونه میدونه

اونم علت داره حرفم یه کم قاطی شده اما درسته
تو فکر کن یکی رو بخوای بعد شرایط اصلا درست نمیشه بعد انقدر دوستش داری که واقعا نمیخوای اذیت بشه
اون موقع چه کار میکنی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد