گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!
گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!

سلام

الان یکشنبه بعد از ظهره ...اینجا هوا کلی سرد کرده اما عوضش هوا تمیزه تمیزه 

یه آهنگ آپلود کردم براتون میزارم برین حالشو ببرین Dream Theater -Hollow Year 

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
romina دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:19 http://lost-angel.blogsky.com/

دیدی گفتم از تکرار بدم میاد ولی توجهی نکردی
مطمئن بودم این کارو میکنی

بابا...........
حالا تو هم یه کد آهنگ دادی به ما...
من همین جا اعلام میکنم این کد آهنگ از خانم رومینا ست ...ok
با تشکر فراوان از ایشون
در ضمن :
یادم رفت چی میخاستم بنویسم..

romina دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:20

در ضمن
مانی
به شدت
خوشحال شدم
که انتخاب کردی
موسیقی که
من
دوست دارم

بله.....اومدم در خونم ...سر وبتون ...دیدم 15 تانظر داره دیدی گفتم الان باکست میترکه
بعد بلاگ منو میان میبینن میرن
ایییییییی خدااااااااااا.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد