گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!
گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!

با آرزوی شادی و سلامتی همه ی کوچولوها

دیشب برنامه نود یه کار قشنگ کرد که من خیلی باهاش حال کردم...رفته بودنند پیش بچه های سرطانی بازی استقلال-پیروزی رو با هم نگاه میکردنند.دیدین چه بچه های معصومی بودن...اول از همه براشون از ته دلم آرزوی سلامتی میکنم و از مجری های برنامه های کودک   می خوام هر از گاهی برن پیش این بچه ها تا دله این کوچولوها هم شاد بشه که خیلی به این شادی ها نیاز دارن.این کوچولوها با بدن ضعیفشون درد زیادی هم میکشن ...پس حداقل کار شادی دلشونه. 

من خیلی دوست دارم به بچه های سزطانی یا بچه های یتیم کمک کنم اما از لحاظ مالی توانایی ندارم که بتونم کاری بکنم پس باید به فکر دیگه ای باشم.! تصمیم گرفتم اگه بشه برم بیمارستان های بچه های سرطانی برای دیدنشون شاید تونستم یه کاری یا حتی یه لبخند رو صورت بچه ها بندازم. 

اگه هم بشه یه وبلاگ براشون درست میکنم. 

خدا کنه این صحبت هام در حد یه حرف نباشه وبتونم کاری بکنم. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دیانا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:52 http://nursing90bojnord.blogsky.com

سلام
چه تصمیم قشنگی گرفتی وبلاگ ساختی منم خبر کن با هم مطلب بزاریم واسشون، منم دوس دارم این کارارو باشه؟؟؟؟
راستی منم امیدوارم در حد حرف نباشه و حتما ب من خبر بدی ها اکی؟؟؟

حتما

خوده خودم شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:44


اتفاقا منم در همین راستا یه جا یه چیزی دیدم
هروخ یادم اومد میام میگم بهت!

منتظرت میمونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد