گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!
گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!

سلام خدا

سلام 

حاله همه ما خوب است 

ممنونم خدا که منم یکی از مخلوقاتت هستم  

با این همه اگر  عمری بود طوری به دنیا پشت پا میزنم که ملالی برای زندگی نباشد. 

خدا منتظرتم 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرناز جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 http://eshghozolm.blogfa.com

سلام.عکستون فوق العادس.من همیشه وقت دردودل باخدام همیشه همچین تصویری باسه خودم ساخته بودم ولی یکم جسمانی تر.بادیدن این عکس اشک جمع شدتوچشام.بااینکه کمکم نمیکنه وخیلی وقته دارم صداش میزنموجوابمونمیده ولی بازعاشقشمونمیتونم روموازش برگردونم هیچوقت شکایت نمیکنم چون وقتی خاستموبهم بده اونوقت شاید کمتریادش کنم پس بازم شکرش میکنم.یاحق

ممنونم از اینکه چند لحظه از عمرتو واسه چند خط نوشته ام گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد