گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!
گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!

سلام خدا جون....

سلام  ... 

خیلی نوکرم, خدا دوباره منم, همون بچه پر رو که میدونه این گرفتاری اش تقصیر خودشه اما می یاد گلهاشو به تو میکنه.

آخه خدا , قربونت برم, تورو که مبگن از رگه گردن به ما نزدیک تری, پس چرا هنوز جواب منو نمیدی! خودت میدونی که چی دارم میکشم. خدا سخته طاقتم تموم داره میشه اما ناامید نشدم اگه هم گلگی کردم از بی جنبگی خودم بوده.خدا بینه خودمون تا کی باید صبر کنم؟! درست میشه.....!!!

اگه کارم درست بشه, شاید نتونم قول بدم اما سعی میکنم یکی از اون خوبات بشم.

خدا جون نا امید نیستم اما حالا بیا یه پارتی بازی کن و اسم منو تو اون لیستت بیار بالاتر .خیلی چاکرم

منتظره نگاهت  میمونم 

khoda & i  

love america

نظرات 2 + ارسال نظر
پرند دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:31

سلام با نامه سوم منتظر شما هستم
سبز باشید[گل]

فاطیما ناز دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 http://DOCTORFATIMA.PERSIANBLOG.IR

خیلی ناز نوشتی دستت درد نکنه .
واقعا همین طوره که تو میگی ما بنده ها خیلی خیلی بی جنبه تشریف داریم .
منم یه درد و دل کوچولو با خدا کردم اگه وقت کردی بخونش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد