گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!
گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!

یک شبی مجنون نمازش را شکست

یک شبی مجنون نمازش را شکست
                                                 بی وضو در کوچه لیلا نشست


عشق آن شب مست مستش کرده بود
                                                  فارغ از جام الستش کرده بود


 

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای
                                                  بر صلیب عشق دارم کرده ای

 

جام لیلا را به دستم داده ای
                                               وندر این بازی شکستم داده ای


نیشتر عشقش به جانم می زنی
                                                   دردم از لیلاست آنم می زنی


خسته ام زین عشق،دل خونم نکن
                                               من که مجنونم تو مجنونم نکن


مرد این بازیچه دیگر نیستم
                                                


گفت ای دیوانه لیلایت منم
                                                   در رگ پنهان و پیدایت منم

سالها با جور لیلا ساختی
                                                   من کنارت بودم و نشناختی



کردمت آواره صحرا نشد
                                              گفتم عا

 
سوختم در حسرت یک یا ربت
                                                     غیر لیلا بر نیامد از لبت


روز و شب او را صدا کردی ولی
                                                 دیدم امشب با منی گفتم بلی


مطمئن بودم به من سر می زنی
                                                در حریم خانه ام در می زنی


حال این لیلا که خوارت کرده بود
                                         درس عشقش بی قرارت کرده بود


مرد راهش باش تا شاهت کنم
                                           صد چو لیلا کشته در راهت کنم
قل می شوی اما نشد
عشق لیلا در دلت انداختم
                                                 صد قمار عشق یکجا باختم
 
این تو و لیلای تو... من نیستم
سجده ای زد بر لب درگاه او
                                                          پُر ز لیلا شد دل پر آه او                                                                                                                                               
 مرتضی عبداللهی از سایتasheghane.blogspot.com
نظرات 3 + ارسال نظر
پرند چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:24

سلام زیبا بود
[گل]اولین روز ماه فصل عاشقی به خیر و خوشی

دریا چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:06 http://www.eshgam-s.blogsky.com

سلام
مرسی عزیزم
ولی من وبلاگ باز نکرم که کار و بارم بگیره
باز کردم چیزایی که تو دلم هستش و نمیتونم به عشقم بگم اونجا بنویسم
شاید یه روزی بخونه و بگه یادت بخیر...



وب زیبایی داری
وقت کردی بازم یه سر بزن، خوشحالم میکنی
فعلا بای

دریا چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:17 http://www.eshgam-s.blogsky.com

نه بابا از این سرعتا هم نداریم
فعلا اولشه
بپا آخرش زمین نخورم
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد