گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!
گناه-عشق-خدا

گناه-عشق-خدا

از فرش تا عرش چقدر فاصله است؟!

هر چه گناه کردم تو پوشیدی....

 خدا کوچیک بودم تو بزرگم کرد

نادون بودم تو منو دانا کردی

گمراه بودم تو منو هدایت کردی

سر به زیر بودم تو سر بلندم کردی

ترسو بودم تو منو امانم دادی

گرسنه بودم تو سیرم کردی

تشنه بودم تو سیرابم کردی

خدا برهنه بودم تو منو پوشوندی

خدا من بی چیز بودم تو منو دارا کردی

مریض بودم تو منو شفا دادی

خدا من گدای دره خونت بودم تو منو اطایم کردی

من اون گناهکاری ام که آبروم را حفظ کردی

منو خجالتم ندادی

خدایا من اون کسی هستم که خیلی گناه کردم اما کوچیکش کردی

ولی اگه یه کار خوبی انجام دادم هرچند کوچیک بود

زیره ذره بینش گذاشتی

مردم خوبی های منو دیدن

خدایا من اون شکست خرده ای بودم که تو منو یاری کردی

من اون بنده ترد شده ای هستم که

بارها منو از دره خونت ردم کردی ولی بازم توبه کردم منو پناهم دادی

من اون بنده ای هستم که از تو خجالت نکشیدم

تو خلوت گناه و معصیت تو را انجام دادم

اینقده بی شرم شدم که دیگه تو مردمم گناه میکردم

خدایا من دیگه صاحب پرونده بزرگی از گناه شدم

من کسی هستم که به آقای خودم گستاخی کردم

من اون کسی ام که معصیت خدای آسمانها را کردم

من اون کسی ام که برای گناه کردن پول خرج کردم

من اون کسی ام که هروقت خبر یه گناهی را میشنیدم خوشحال میشدم

من اون بنده ای هستم که هرچی مهلتم دادی بازم ملاحضه نکردم

من اون کسی ام که هرچی آبروم را حفظ کردی بازم خجالت نکشیدم

خدا خدا خدا اینقده بد شدم که دیگه خودمو از چشمت انداختم

ولی بازم منو مهلتم دادی بازم آبروم را حفظ کردی

که من خیال کردم تو دیگه از من غافل شدی تو دیگه هواست جمع من نیست

از بس گناه کردم دیگه به جایی که من از تو خجالت بکشم

تو از من خجالت کشیدم

خدا نمیخواستم گناه کنم

خدا فکر نکنی تو را به عنوان خدای

خودم قبول نداشته باشم

خدایا نکنه بگی من از عذاب تو

وحشتی ندارم

خدایا نه اینکه من به قیامت و بهشت و جهنم

اعتقاد نداشته باشم

خدا نفسم منو بیچاره کرده

وای به حال من اگه روزه قیامت نامه ی عملم را به دستم بدن

خدا بگه خودت نامه عملت را بخون بگو من چیکار کنم

خدا خدا خدا خدا

خدا تو این دنیا به بی کسی من رحم کن

دمه جون دادن به قربتم رحم کن

خدا تو خونه قبر به تنهایی من رحم کن

خدا اون موقعی که سنگ آخر را میزارن و میرن

همون دوستایی که منو به گناه تشویق میکردن

اولین کسایی هستن که منو ترکم میکنن

خدا رحمم کن خدا قیامت پیشه مردم آبروم را نبر

خدا رحمم کن اون موقعی که تو بستر مرگ افتادم دارم دست و پا میزنم

خدا رحمم کن اون موقعی که منو تو غسالخونه میبرن

بدنم برهنه رویه سنگ مرده شور خونه افتاده

ای جوان شهوتت کجا رفت قدرتت کجا رفت

دوستای دنیایی کجان تو را از دست غسال نجات بدن

خدا رحمم کن اون موقعی که گوشه ی تابوت را میگیرن

منو به سوی قبرستانم میبرن

خدا خدا خدا خدا خدا

توبه

نظرات 3 + ارسال نظر
مینو پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:29

مرسی مانی جان قشنگ بود

افق یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 http://taherpoor20.blogfa.com

شعربسیار زیبا وتاثیر گذاری بود همهش جالب بود با این مصرع (من اون کسی ام که هرچی آبروم را حفظ کردی بازم خجالت نکشیدم) مشخصه آدما از خوبی خدا سو استفاده میکنن

کاش دستی بود و دستم میگرفت

انتقام از نفس پستم میگرفت

افق یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 http://taherpoor20.blogfa.com

چه زیبا خالقی دارم

چه بخشنده خدای عاشقی دارم

که میخواند مرا، با آنکه میداند گنه کارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد